Klienci  Banku Santander przeżyli chwile grozy 20 czerwca 2021

Wczoraj (20 czerwca 2021) doszło do poważnej awarii w Banku Santander, w rezultacie błędu systemu z kont zaczęły znikać duże sumy pieniędzy. Z relacji klientów w mediach społecznościowych wynika,  że odliczano im z kont 100 razy większe sumy, niż faktycznie wpisane w przelewie, czy pobrane z karty.

Wielu przecierało oczy ze zdumienia, gdy zorientowali się, że z ich rachunków poznikały znaczne sumy. Na FB profilu Banku Santander Polska swoje żale wylewali klienci indywidualni i biznesowi. Niektórzy sygnalizowali problem w postaci zablokowania im kart płatniczych. Jeden z klientów alarmował na Twitterze, że coś niedobrego dzieje się z rozliczeniami, skoro za korzystanie ze Spotify zapłacił 3000 zł.

Zaniepokojeni ludzie logowali się przez Internet na swoje konta w  banku, żeby sprawdzić ich stan. A już od wczoraj pracownicy Banku Santander zapewniali, że pracują nad rozwiązaniem problemu. Są doniesienia o tym, że większość osób odzyskała już pieniądze po niedzielnej awarii. Z komunikatów banku wynika, że błąd dotyczył ledwie 1% transakcji, które realizowano w niedzielę. Zapewniono również, że wszyscy klienci odzyskają swoje środki, a blokady na kontach zostały zdjęte automatycznie - bez konieczności składania reklamacji.

 

Info z dnia