Klienci skarżą się, że dziś 30 sierpnia 2021 r. od godzin popołudniowych mają problemy ze zrobieniem przelewu i korzystaniem z BLIKA, a na ekranach ich urządzeń pojawia się komunikat o nieoczekiwanym błędzie serwera. Na facebookowym profilu ING Banku klienci utyskują nie tylko na aktualną przerwę w prawidłowym funkcjonowaniu aplikacji i strony internetowej banku, ale też dlatego, że to kolejna podobna awaria w tym roku. Bank przeprosił za utrudnienia, a jego specjaliści zajmują się awarią.
Niestety bankowość internetowa Moje ING nie działa teraz prawidłowo :( Nasi specjaliści już nad tym pracują. Przepraszamy za kłopot
— ING Polska (@ING__Polska) August 30, 2021
Zdenerwowani klienci w mediach społecznościowych relacjonują, że nie działa również aplikacja Makler.
@ING__Polska pogrzało was pod koniec sesji ? pic.twitter.com/he1e2FEG2W
— Ivan Mamryha (@mamryha) August 30, 2021
Bank zaleca swoim klientom, żeby przelewy spróbowali zrealizować w późniejszym czasie.