Bank Millenium proponuje cyfrowe kieszonkowe

Coraz więcej osób poniżej 18 roku życia chce móc swobodnie płacić bezgotówkowo i mieć własne konto w banku. Na przeciw tym oczekiwaniom wyszedł Bank Millennium, który proponuje konto 360° Junior z dostępem 24/7 po zalogowaniu. Młodzi klienci w przedziale wiekowym 7 - 12 lat najchętniej korzystają z  przypisanej do konta aplikacji mobilnej z opcją „Poproś o kieszonkowe”.

Swoją ofertę do młodych klientów Bank Millennium podzielił na kilka grup wiekowych: młodzież w wieku 13-17 lat, dzieci w wieku 7-12 lat oraz najmłodsi w wieku od 0 do 6 lat. Do dwóch starszych grup skierowana jest propozycja w postaci konta 360° Junior, które pozwala na wygodne korzystanie z karty płatniczej i aplikacji mobilnej z dostępem do kieszonkowego.

Zaloguj się do Banku Millennium i poproś o kieszonkowe

Opcja „Poproś o kieszonkowe” w aplikacji umożliwia dzieciom wysłanie szybkiej prośby do rodziców o przelew na konto (jeśli dziecko i rodzic mają konto w Banku Millennium), przesłanie środków zajmuje dosłownie chwilę. Można wybrać kwotę i cel ze specjalnie opracowanej listy znajdującej się w aplikacji, albo wpisać cel własny. Młodzi chętnie korzystają z możliwości opłacenia telefonem drobnych zakupów poprzez zbliżenie go do terminala płatniczego. Nie muszą wtedy martwić się o gotówkę za każdym razem, gdy np. chcą kupić napój w sklepie, oszczędza im to wiele czasu i stresów. Dzieci w wieku od 7 do 17 lat mogą też płacić BLIKIEM w sklepach internetowych i stacjonarnych. Ponadto aplikacja pozwala młodzieży w wieku od 13 do 17 lat na samodzielny zakup biletów do komunikacji miejskiej oraz do kina i to bez konieczności logowania się w innych aplikacjach. Dzięki aplikacji dzieci od 13 lat mogą również w każdej chwili doładować swój telefon.

 

Więcej na temat konta 360° Junior można przeczytać na stronie:

Info z dnia
Artykuł dotyczy